Lions Hammerfest julebord 2013

Nytt medlem i Lions Hammerfest ble ønsket velkommen under fjorårets siste møte og samtidig hedret vi Kristin Peacock`s engasjement i klubben.

Det siste Lions møte i 2013 ble feiret med julebord for alle medlemmer hvor alle tar med seg sin «kjære». Det ble en koseaften med god mat og drikke. Vi var også så heldig at vi tok opp et nytt medlem i klubben. Hun heter Jorunn Nilsen og Rosel Olsen er hennes fadder. Vi er kjempeglad for å få et nytt medlem som ønsker å stå til tjeneste for Lions. Vi hedret også en av klubbens medlemmer, Kristin Peacock, for hennes positive engasjement i klubben. Hun ser på mulighetene istedenfor begrensninger, samt viljen til å ville noe.

Foto: Til venstre i bildet står klubbleder Kirsti Olafson Pedersen som overrekker Lions nål til Jorunn Nilsen til høyre. I midten står Rosel Olsen som fadder.